Recenze hry Game of thrones

16. 12. 2015 Romana Cenková
1 (2)

Dlouhé zimní večery přímo svádí k hraní her a proč si tedy nezahrát na oblíbené postavy z Hry o trůny. Game of thrones je v současnosti také pro platformu Android či IOS. Hra, kterou má na svědomí Studio Telltale Games je pojmenována podle stejnojmenného seriálu (natočeného podle stejnojmenné knihy), který patří mezi nejvíce stahované seriály vůbec.

Jelikož se jedná o navázání na již zmíněný televizní seriál a také na předešlou verzi pro platformu PC, předpokládá se, že hra zaujme především fanoušky světa „Hry o trůny“. Pokud ale o knize či seriálu slyšíte právě poprvé, nevězte hlavu. I pro Vás je hra určena.3

Co se týká grafiky, je celkem povedená. V průběhu hry se setkáváme s postavami, které jsou známé z filmové předlohy a nutno dodat, že jsou skutečně reálné. Jedná se o klasickou strategickou „klikačku“ kdy má hráč pro zachování své existence nebo svůj rozvoj, za úkol obživit své poddané, které šatí, krmí, dává jim práci a buduje své království. Možnost své postavy oblékat je zde oproti hrám podobného ražení navíc. Dalším rozdílem je také možnost ovládání více postav ve hře, které může hráč učit také různým dovednostem.3

Nevýhodou zde může být čas, který se v této hře v určitých chvílích poměrně vleče, celkově je ale hra velmi poutavá a to také díky dramatickému vývoji, který hráče vtáhne do děje. Díky graficky realistickému zpracování máte také pocit, že manipulujete s postavami, které znáte z televize. Příběh je napínavý také díky tomu, že nikdy nevíte stejně jako v seriálu, který hlavní hrdina umře. Vytýkat v současné době, že hra je pouze v angličtině nemá smysl, protože se její znalost v herním světě předpokládá. I když hru může hrát i absolutní neznalec seriálové předlohy, je lepší se podívat alespoň na první sérii abyste věděli o co se zde jedná.

Sledujte nás

• Partneři webu

Náplně-levně.cz - prodejce levných náplní do tiskáren